باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

اتوبار شیخ بهایی تهران

در آغاز حمل و نقل بار قبل از هر چیز مهم ترین و تاثیر گذار ترین کار انتخاب درست و دقیق یک شرکت باربری وظیفه شناس ، ایمن و مسئولیت پذیر است تا طی پروسه باربری دغدغه های ذهنی شما را درباره به موقع و به بهترین نحو انجام شدن جا به جایی اثاثیه و لوازمتان از بین ببرد و این انتخاب درست بتواند آرامشی نسبی برای ادامه کار در شما بوجود بیاورد . باربری شیخ بهایی با پیشینه ای درخشان و ممتاز و همچنین با استفاده از کادری متخصص و مجرب آماده ی هدیه این مهم به شما خانواده های عزیز ایرانی است .  
شرکت باربری شیخ بهایی با بهرمندی از بهترین امکانات اعم از انسانی و ماشینی ، سنگینی این مسئولیت مهم (باربری) را پذیرفته و به جهت علاقه ی قلبی که به کسب آرامش خاطر شما دارد همه روزه بیست و چهار ساعته و بی وقفه مشغول فعالیت و خدمات رسانی به شما بزرگواران است.
اتوبار شیخ بهایی با مدیریتی قوی ، کارشناسانی مسئولیت پذیر و وظیفه شناس ، کادری مجرب و متخصص با وجود سختی ها و دردسر های بسیار زیاد در پروسه جا به جایی هر لحظه آماده ی ارائه ی کلیه خدمات باربری در تهران و شهرستان ها به شما مشتریان عزیز می باشد .
دفتر مرکزی : تهران - میدان ونک - خیابان ونک - خیابان آفتاب - برج آفتاب - نیم طبقه تجاری - واحد۱
شرکت باربری شیخ بهایی با بهینه سازی فعالیت های اداری و فنی خود ، ارتقاء تدریجی و مداوم کیفیت خدمات رسانی ، قدرت رقابتی بالا و در پایان سر لوحه قراردادن منشور اخلاق حرفه ای شما را در صحت انتخابتان مطمئن کرده و به شما مشتریان عزیز این اطمینان را می دهد که در حال استفاده از بهترین و بی نقص ترین خدمات حمل و نقل در سراسر کشور هستید .

اتوبار شیخ بهایی با ؛
  • سرویس دهی شبانه روزی در تمام نقاط استان تهران با سرویس vip جهت اثاث کشی ادارات و شرکت ها و منازل ، به صورت ۱۰۰ % تضمینی
  •  بسته بندی لوازم به روش کشور های اروپایی با استرج ، رپ بابل ، رپ و کارتن های حجیم و ۵ لایه توسط کارگران مجرب
  •  ارائه بسته های مخصوص حمل رخت خواب کاتن
  •  حمل لباس و همچنین کاهش حجم لباس در صورت نیاز
همواره آماده ارائه خدمات به شما همشهریان گرامی می باشد
شعار ما : اطمینان ، آسایش ، آرامش و جلب رضایت شما عزیزان می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.