باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

اسباب کشی و کرونا

رعایت اصول، نکات ایمنی و بکارگیری تجهیزات مناسب در فرایند اسباب کشی و حمل اثاثیه بسیار مهم است. در حال حاضر با شیوع و گسترش ویروس کرونا، اکثر افراد تمایل دارند در مکانی که ساکن هستند باقی بمانند و یا اینکه اگر مستاجر می‌باشند، به نحوی با صاحب ملک خود توافق نمایند. اما متاسفانه در این بین برخی موفق نبوده و مجبور به جابجایی می‌باشند. 
در این شرایط، رعایت نکات بهداشتی در تمام مراحل جابجایی و حمل اثاثیه بسیار ضروری و مهم است. یک شرکت باربری معتبر موظف است تمام پروتکل های بهداشتی را در هنگام فرایند اسباب کشی رعایت فرمایید. همچنین خود شما نیز موظف هستید برخی نکات بهداشتی را رعایت کنید تا کوچکترین ناراحتی نه برای خودتان و نه برای اطرافیانتان رخ دهد.   
بهترین اتوبار تهران با درک شرایط فعلی سلامت هموطنان و به منظور آسودگی شما از بهداشتی بود فرایند باربری و حمل اثاثیه، تمامی پرسنل خود را مجهز به ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده، نموده است تا از انتقال این ویروس جلوگیری نمایید. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، تمام کارکنان این شرکت آموزش دیده و مجرب هستند تا فرایند باربری را بدون هیچگونه خسارت و با بیشترین سرعت ممکن به انجام رسانند. 
اتوبار تهران با سابقه درخشان در زمینه باربری و حمل بار همواره توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و تبدیل به یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه های باربری در کل سطح تهران شود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.