باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

ملزومات پیش از اسباب کشی

آنچه قبل از اسباب کشی باید بدانید

با اجاره یا خرید منزل نو اولین تصویر شما نحوه اسباب کشی خواهد بود . در این راستا اگر اهل تدبیر باشید خود را از تجربیات آشنایان بی بهره نمی گذارید . یا با مطالعه ی مقالاتی از این دست دانش خود را بالا خواهید برد . 

در این مقاله سعی بر ذکر چند نکته مهم و کاربردی قبل و حین اسباب کشی نموده ایم :

1- اولین قدم قبل از جابجایی سبک کردن بار و اثاثیه می باشد . بهتر است دست به فنگ شویی بزنید و تمام لوازم و اثاثیه ای که مورد نیاز نیست را از زندگی خود خارج کنید . اسباب بازیهای فرزندتون که دیگر بزرگ شده است . لباسهای زیبایی که دیگر سایز شما نخواهند بود . ظروفی که فقط جهت اشغال فضا آفریده شده اند و هر آنچه که امروز جزوی از ضایعات منزل شماست یا برای روز مبادایی که هیچ وقت نیست نگه داشته اید .

این کار شما علاوه بر حس سبکی و انرژی بخشی که دارد کار اسباب کشی و جابجایی شما را آسان می کند .

2- در مرحله بعد بسته بندی اثاثیه غیر ضروری تان را به شما پیشنهاد می دهیم . در زمان اسباب کشی این بخش بار در یک جایی که در معرض رفت و آمد کمتریست قرار خواهد گرفت تا در زمان مناسب جابجا شوند .

3- جمع کردن اشیای باارزش از منزل و به امانت سپردن نزد یکی از آشنایان مورد اعتماد ، شما را از دغدغه گم شدن آنها رها می کند .

4 - تمیز کردن منزل جدید و آماده سازی برای حمل اثاثیه از اقدامات اساسی پیش از حمل و نقل می باشد .

5 - بسته بندی لوازم آشپزخانه و قید محتویات هر جعبه بر روی آن ، بدین شکل برای چیدمان کمتر دردسر خواهید داشت .

6 - پیشنهاد ما در این مرحله جابجایی اثاثیه آشپزخانه داخل کابینت ها و لوازم برقی ( یخچال و لباسسشویی ) هر کدام سرجای خود می باشد .

7 - چیدمان سالن را در این مرحله پیشنهاد می دهم و در پایان اتاق های خواب که کمتر در معرض دید می باشد و با توجه به جابجایی لوازم شخصی کوچک و بزرگ که حتما باید شخصا انجام دهید نیاز به حوصله و زمان یک نیاز مبرم است . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.