باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

چگونه هزینه‌های باربری را کاهش دهیم؟

اگر به فکر اسباب کشی هستید و یا در بین نزدیکانتان کسی را می‌شناسید که قصد جا‌به‌جایی دارد توصیه می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید زیرا می‌خواهیم به معرفی راه‌های کاهش هزینه‌های باربری بپردازیم. 

– اقدام به موقع

به موقع اقدام به جمع کردن لوازم خود کنید تا مجبور نشوید هزینه کارگر اضافی را بپردازید. همیشه برای کارهای خود برنامه ریزی دقیق داشته باشید و هر کاری را در زمان معین خود انجام دهید. در این صورت مقداری از پول شما پس‌انداز می‌شود و می‌توانید حمل و نقل ارزان تری داشته باشید.

– خودتان بسته بندی کنید.

برای بسته بندی وسایل از همه اعضای خانواده و دوستان خود کمک بگیرید تا سرعت کارتان بیشتر شود. بسیاری از شرکت‌های حمل بار در کنار جا‌به‌جایی خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می‌کنند که بسته‌بندی اثاثیه یکی از این خدمات به شمار می‌آید. شرکت های حمل بار در ازای این خدمات هزینه اضافی دریافت می‌کنند. می‌توانید بسته بندی را خودتان انجام دهید و در هزینه‌های خود کمی صرفه جویی کنید.

– تمیز کار کنید.

همیشه در کار خود نظافت را رعایت کنید. بهتر است قبل از جمع کردن هر وسیله به خوبی آن را تمیز کنید. گرد و غبار را از روی وسایل خود بزدایید و سپس آن‌ها را در جعبه قرار دهید. در این صورت وقتی در مقصد جعبه‌های خود را باز می‌کنید تمام لوازم شما تمیز هستند. همچنین قبل از ورود به منزل جدید به کمک دوستان خود در طی چند روز تمام منزل را تمیز و خانه تکانی کنید و بعد اسباب کشی کنید. در این صورت نیازی به نظافت مجدد نیست و می‌توانید به جای پرداخت هزینه اضافی برای نظافت منزل مبلغی را صرفه جویی کنید.

– مسیر را کوتاه کنید.

همیشه یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت حمل و نقل مسافت است. هرچه مسافت بیشتر باشد هزینه‌ای که باید به شرکت باربری پرداخت کنید بیشتر است. اگر برایتان مقدور است مقصد نزدیک‌تری را انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌توانید بخشی از وسایل شکستنی که اهمیت بیشتری دارند را با وسلیه نقلیه خود حمل کنید. می‌توانید در طی چند نوبت تمام وسایلی که به کمک ماشین شخصی خودتان قابل انتقال است را جا‌به‌جا کنید و فقط برای لوازم بزرگ و سنگین از شرکت حمل و نقل کمک بخواهید. همچنین اگر مسیر پر ترددی را به شرکت معرفی کنید و یا مسائلی مانند طرح ترافیک و شلوغی شهر را در نظر نگیرید زمان جا‌به‌جایی بسیار طولانی می‌شود و این موضوع هزینه گزافی را به شما تحمیل می‌کند زیرا شرکت‌های حمل و نقل معمولا به ازای هر ساعت کار اضافی و خارج از قرارداد از شما هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

– در حمل اشیاء دقت کنید.

کارتان را با دقت انجام دهید. اگر در حمل لوازم دقت و حوصله کافی به خرج ندهید ممکن است وسیله‌ای گران قیمت را از دست بدهید که برای جبران آن باید هزینه بسیار سنگینی را پرداخت کنید. بنابراین با کمی دقت و صبوری می‌توانید از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

– از روش‌های حمل بار آگاه باشید.

همیشه در انجام دادن کار خود اصولی و حرفه‌ای رفتار کنید. اگر به شیوه درست حمل و نقل آگاه نباشید به خودتان صدمه می‌زنید. در حفظ سلامتی خود می‌بایست بسیار کوشا باشید. هزینه‌های درمانی بسیار سنگین هستند. بهتر است بار سنگین را به تنهایی جا‌به‌جا نکنید و مراقب سلامتی خود باشید تا هزینه‌های سنگین و مخارج درمانی را نپردازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.