باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

باربری گیشا

سرویس اتوبار و باربری در محله گیشا

ترفندها و نکاتی که چیدمان منزل و اسباب‌کشی شما را راحت‌تر می‌کند!

یکی از مسائلی که در اسباب‌کشی بعد از نقل‌مکان به منزل یا شرکت جدید بسیار سخت و گیج‌کننده است . سرگردانی در بین کارتن‌ها و وسایل مختلفی است که در گوشه و کنار خانه قرار داده‌شده است. بعد از مرحله پراسترس و خسته‌کننده جابه‌جایی و رسیدن به خانه جدید،

اگر دوست دارید هرچه سریع‌تر و راحت‌تر هر چیزی را در جای مناسب قرار دهید می‌توانید از نکات و ترفندهای زیر استفاده کنید:  

ابتدا وسایل حجیم‌تر و بزرگ‌تر را به اتاق و جای مشخص در نظر گرفته‌شده برای آن  قرار دهید. به‌عنوان‌مثال در خصوص هال و پذیرایی تصمیم بگیرید که مبلمان ،میز ناهارخوری،در کجا باید قرار گیرند . آن‌ها را در جای خود قرار دهید یا در خصوص آشپزخانه یخچال ، ماشین لباس‌شویی را در جای خود قرار دهید.. به‌طورکلی ابتدا تصمیم بگیرید وسایل بزرگ بهتر است در کجا قرار بگیرند؟ آن‌ها را در جای خود قرار دهید و خودتان را از شر آن‌ها خلاص کنید.                                                           

کارتن‌های هر قسمت را به اتاق خود منتقل کنید و در کنار دیوار به‌طور مرتب قرار دهید به‌عنوان‌مثال وسایل و کارتن‌ها با برچسب آشپزخانه را در گوشه‌ای از آشپزخانه بچینید.

هیچ‌وقت بدون مشخص کردن جای وسایل، آن‌ها را باز نکنید. این کار باعث می‌شود ماه‌ها در داخل جعبه‌های بازشده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف بگردید.

برای باز کردن برنامه‌ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت یک هفته خواهد بود. این فرایند را از وسایل اصلی و بزرگ‌تر تا وسایل جزئی و کوچک‌تر که باید در کمدها قرار گیرند مثال لباس‌ها و پوشاک انجام دهید.

.می‌توانید در بازنمودن وسایل از اعضای خانواده کمک بگیرید و کارها و بازنمودن کارتن‌ها و بسته‌بندی وسایل  را، بین اعضاء خانواده تبدیل به کاری سرگرم‌کننده کنید. با یک برنامه‌ریزی مطمئن باشید هریک از اعضاء خانواده در این راه به شما کمک خواهند کرد. از آن‌ها بخواهید هرروز دو یا سه جعبه را باز کنند. و در خصوص وسایل خود این مسئولیت را بپذیرند. مثلاً از فرزندان  بخواهید بعد از قرار گرفتن کمد و تخت به‌عنوان وسایل بزرگ‌تر در وهله اول توسط شما وسایل کمدها و لباس‌های خود را از بسته‌بندی بازنموده درجای در نظر گرفته‌شده قرار دهند.

جعبه‌های پرکارتر مانند ظروف غیرضروری آشپزخانه یا وسایل گاراژ را به آخرین مراحل بازنمودن بسته‌بندی‌ها و چیدمان موکول کنید.

 فراموش نکنید وسایل موردنیاز و ضروری را ابتدا بازکنید. موقع بسته‌بندی، کارتن‌هایی که ابتدا باید بازشوند را مشخص کنید و روی آن‌ها بنویسید: ضروری یا اول باز شود یا با زدن علامتی خاص اولویت آن‌ها را مشخص کنید. وسایل ضروری شامل ملحفه‌ها، وسایل حمام و آشپزخانه و بعضی از لباس‌ها خواهند بود.. باز شدن وسایل لازم، زندگی را در طول مدتی که در خانه جدید کاملاً مستقر شوید، کمی راحت‌تر می‌کند.

هنگام باز کردن کارتن‌ها، فهرستی از محتویات داخل آن را با خود به همراه داشته باشید تا وسایل را راحت‌تر پیدا کنید.

قبل از باز کردن وسایل، لوازم ضروری مانند چاقو، پیچ‌گوشتی، میخ، چکش و سطل آشغال را آماده کنید تا به‌راحتی چسب‌ها را بازکرده، تابلوها را به دیوار زده و کارتن‌های خالی را دور بریزید.

به‌محض این‌که هر کس به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کرد، سراغ وسایل بقیه جاها مثلاً اتاق پذیرایی، راهرو و ... بروید. بار دیگر تأکید می‌کنیم که از سایر اعضاء خانواده کمک بگیرید و خانه جدید را با کمک هم و در کنار هم بسازید.

اگر طرح خاصی از چیدمان در ذهن داشته باشید، قرار دادن وسایل در جای خود راحت‌ترین کار خواهد بود.. تأکید اینکه قبل از بازنمودن وسایل هر اتاق ابتدا طرحی ذهنی از جای وسایل داشته باشید تا بین وسایل سردرگم نشوید.

قبل از باز کردن وسایل، لوازم ضروری مانند چسب، چاقو، پیچ‌گوشتی، میخ، چکش و پاکت‌های زباله را آماده  کنید تا به‌راحتی چسب‌ها را بازکرده، تابلوها را به دیوار زده و کارتن‌های خالی را دور بریزید.

شما می توانید با انتخاب شرکت اتوبار مناسب برای  امر اسباب‌کشی ،بسته بندی اثاثیه  و جابجایی شما عزیزان را یاری دهد. برای انجام مشاوره‌های رایگان و در صورت نیاز می‌توانید با آنها  تماس بگیرید. درصورتی‌که فکر می‌کنید کار جابه‌جایی وقت و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت شرکت باربری  شما را در این حیطه یاری می‌کند با این کار در وقت خود صرفه‌جویی کرده، این روزها را راحت‌تر می‌گذرانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.